آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کسب ۳نشان طلا و نقره حاصل کار پارا دوومیدانی بانوان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۸۰۹۸۳
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کسب ۳نشان طلا و نقره حاصل کار پارا دوومیدانی بانوان خراسان رضوی
بانوان پارا دوومیدانی خراسان رضوی با کسب ۳ مدال از رقابت‌های قهرمانی کشور به کار خود پایان دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های پارا دوومیدانی قهرمانی کشور به میزبانی تهران در حالی به پایان رسید که نمایندگان خراسان رضوی با کسب مدال‌های رنگارنگ خوش درخشیدند.

پس از کسب عناوین برتر توسط تیم آقایان، نوبت به تیم بانوان رسید تا با حریفان به رقابت بپردازند و در نهایت، دختران خراسان رضوی با کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره به کار خود پایان دادند.

زینب سبیانی در دو ماده پرتاب دیسک و پرتاب نیزه، ۲ مدال طلا و عادله رضایی در پرتاب وزنه مدال نقره را برای خراسان رضوی به ارمغان آوردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->